ako blogja

(főleg) münchen magyar szömmel

szerda, november 28, 2007

Londonban sej, van számos utca...

George Orwell szülőháza a Portobello piac mellett

Londoni jelkép
Késő bánat...
Globe színház - ahogy Shakespeare ismerte. Persze a melléképületek nélkül.
Őrségváltás. A katonág gondolom, téliesítve vannak, ezért nincsnek pirosban.
Egy másik londoni jelkép

Londonban töltöttem 5 napot Imi haveromnál, aki Antonija feleségével lakik ott. Aki horvát. Amikor megérkeztem, akkor volt Anglia fekete szerdája, hiszen a horvátok elintézték nekik, hogy max. turistaként mehessenek Ausztriába és Svájcba jövőre. Úgyhogy elképzelhető vendéglátóim öröme. Már az is gyanús volt, hogy a Stansted reptér tele volt horvátokkal.

A megérkezés elég nehézkes volt, hiszen a repülő egy órás késéssel indult, mivel nagy köd volt Münchenben és a gép szárnyát vamilyen folyadékkal le kellett spriccolni jégmentesítés céljából. Ha pontosan indulunk, akkor is necces lett volna a tömegközi, mivel éjfél után megáll minden Londonban, az éjszakai járatokat meg nem ismerem. Így taxit kellett fogadjak, aki viszont alig találta a címet, pedig GPS-e is volt. A buli 35 fontomba került. :(

De a többi nap nagyon kellemes volt. London kaotikus , mint 6,5 éve, amikor utoljára jártunk ott Melittával. Az idö szeles és hideg volt - de jobbára napos.
És minden iszonyat drága. Majdnem minden minimum annyiba kerül, mint Münchenben, csak fontban... És nem bírtam megszokni, hogy a busz folyton rossz oldalról jött :)

Címkék: ,

1 megjegyzés:

Anonymous Névtelen írta...

Pontosan igy ereztem en is, amikor 3 eve Londonban jartam (akkoriban Munchenben dolgoztam). Euro helyett fonttal kellett fizetnem - ugyanazokat az arakat.

2007. december 10., hétfő 9:00:00 CET  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal