ako blogja

(főleg) münchen magyar szömmel

péntek, november 09, 2007

FC Bayern - Bolton Wanderers




Ezen is kint voltam.
mögöttem egy bajor faszi osztotta az eszt, tök poen volt:-schweini, wos mochst dua? - des is ka regionalliga!-éndich host kapiad, das ma hiigehen muaß! (schweinsteiger, mit csinalsz, ez nem az nbIII! - vegre rajöttel, hogy oda kell menni)
odafele az u-bahnban szinte csak angolok voltak, mellettem egy csontreszeg faszit tamogatott a haverja, raadasul valaki ugy befingott, hogy majdnem elhanytam magam.ez az egy a kellemetlen az egeszben, hogy a metroban mozdulni se lehet, kinyomjak a beled.
viszont baromi mokas emberekkel utazol.visszafele ket nemet diak talalgatta, hogy hol is lehet az a bolton. az egyik eszak-angliara tippelt - helyesen - , a masik london egyik külvarosara.

A hétvégén a Bayern edzésén is kint voltam a Säbener Strassén, a "nagyok" csak pár kört kocogtak, de azért nagy élmény volt 3 méterröl látni a Bayern szupersztárjait...

Címkék: , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal