ako blogja

(főleg) münchen magyar szömmel

hétfő, július 13, 2009

Lóverseny Riemben



Overdose sikerein felbuzdulva (bár már jóideje lábadozik szegény) én is ellátogattam egy lóversenyre.
Tavasszal, amikor még nem volt biztos, hogy összejön-e a szponzori pénz, a.k.a. összdíjazás a recesszió súlytotta OTP-től, ez a pálya volt Overdose alternatív indulási helyszínének jelölve. De összejött, így Dózi a Kincsem Parkban indult. Remélem, Riembe is eljut azért.
A Canon és a Sauter Foto Video (München legnagyobb ilyen jellegű üzlete) szponzorálta a nagy eseményt, amelyre nem kellett belépőt fizetni, mivel amatőr versenyek voltak.
A fogadást még mindig nem nagyon értem. Mindig csak a győztesre tettem (tétre), de először csak lestem hogy kell kitölteni a szelvényt.
Mari kolleganőmmel silabizálgattuk, hogy mi micsoda.
sajnos nem nyertünk egy lóval se, amikor meg elbénáztam a fogadást, akkor bejött a lovam. Ugrott 7 euró nyeremény...

1 megjegyzés:

Anonymous Ina írta...

Boldog szülinapot kívánok! Remélem, jól tudom.:)

Üdv.:
Dr.-ino Ina

2009. július 14., kedd 14:18:00 CEST  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal